Vapaaehtoistoiminta seurakunnassa

Seurakunta tarvitsee työntekijöiden lisäksi vapaaehtoisia seurakuntalaisia erilaisiin tehtäviin. Vanhusten piirin kahvitus ja tilan järjestely tarvitsee käytännöllisiä käsiä. Messuissa voi lukea tekstejä, kerätä kolehtia tai vaikka valmistella rukouksen. Seurakunta järjestää myös erilaisia tapahtumia, joiden järjestelyissä voit auttaa.

Seurakunnan vapaaehtoiset vetävät mm. Raamattupiiriä ja järjestävät Siuntion kierrätystapahtumaa.

Tällä hetkellä etsimme erityisesti sellaisia vapaaehtoisia, jotka voisivat vierailla yksinasuvien vanhusten luona ja osallistua Yhteisvastuukeräykseen esimerkiksi listakerääjinä tai tapahtumajärjestäjinä.

Tervetuloa mukaan, ota yhteyttä seurakunnan diakoniin Mari Sarviahoon jos haluat auttaa ja tehdä yhdessä hyvää!

erivärisiä käsiä ilmassa