Päiväkerho

Siuntion suomalainen seurakunta järjestää päiväkerhoa, joka kokoontuu kahdesti viikossa 2h 30min kerrallaan. Kerhoa pidetään perjantaisin Lugnetissa, Siuntion kirkonkylässä ja keskiviikkoisin Postillassa, Siuntion asemalla. Päiväkerhossa lapsi osallistuu kirkon varhaiskasvatukseen, seuraten kirkkovuoden eri pyhiä ja tutustuen kristilliseen perinteeseen. Kerhopäivään kuuluu laulua, loruja, askartelua, liikuntaa, satuja, kertomuksia, leikkiä, retkiä ja paljon muuta.

Keväällä 2024 avoin päiväkerho Siuntion asemalla Postillan kerhotiloissa!

Avoin päiväkerhoryhmä keskiviikkoisin klo 9.00-11.30 Postillassa Siuntion asemalla. Avoin ryhmä tarkoittaa sitä, että jokaiselle kerhokerralle ilmoittaudutaan erikseen edelliseen päivään klo 15 mennessä, tämä ryhmä on maksuton.  Avoin päiväkerho on tarkoitettu 2,5 – 5 vuotiaille lapsille, ryhmäkoko on enintään 10 lasta ja lapset otetaan kerhoon ilmoittautumisjärjestyksessä. Lähetämme vahvistuksen sähköpostilla. Kerhoon lapselle mukaan pienet eväät, kerhotossut ja varavaatteet.

→ Ilmoittaudu avoimeen päiväkerhoon tästä!

Syksy 2024

Ensi syksyn päiväkerhoon haku on 2.4.-31.5.2024. Päiväkerhopaikkaa voi hakea 2-5 vuotiaalle lapselle. Päiväkerhopaikat täytetään ikäjärjestyksessä vanhimmasta nuorimpaan. Kaksivuotiaana hakevan on täytettävä kaksi vuotta haun alkaessa eli 2.4.2024 mennessä. Päiväkerho toimii kaksi kertaa viikossa aamupäivisin Lugnetin kerhotiloissa Siuntion kirkonkylällä (on myös mahdollista, että toinen kerhopäivä on toisessa kerhotilassa Siuntion asemalla Postillassa). Kerhopäivät ovat keskiviikko ja perjantai klo 9.00 - 11.30.

→ Ilmoittaudu syksyn 2024 päiväkerhoon tästä!

Lisätietoja antavat lastenohjaajat Monika ja Taru.

kuvassa leikkitraktoreita, hiekkalapioita, lasten leikkipaikka