Hautajaiset

Läheisen ihmisen kuoltua suru varjostaa arjen. Suru on rakkautta, joka on jäänyt vaille kohdetta.

Surun keskellä tärkeintä on läheisten tuki. Seurakunnan työntekijät ovat myös käytettävissä keskusteluja varten. Hautajaisissa hyvästelemme läheisen tutuin ja turvallisin sanoin, rukouksin ja virsin.

Hautajaiset Siuntion Pyhän Pietarin kirkossa

Siunaustilaisuuksia järjestetään Siuntion Pyhän Pietarin kirkossa lauantaisin klo 10 tai klo 14.
Isoina pyhäpäivinä, kuten jouluaattona, hautajaisia ei järjestetä. Siunaustilaisuuden voi järjestää aikaisintaan 1,5 viikon päästä läheisen poismenosta.

Ota yhteyttä seurakuntatoimistoon varataksesi ajan siunaustilaisuudelle.

Uurnanlaskut

Siuntion seurakunnalta on mahdollista varata uurnanlaskuaika arkipäiville klo 9-17 välillä. Uurnanlaskussa on mukana suntio, johon voit ottaa yhteyttä tiedustellaksesi seuraavaa mahdollista uurnanlaskuaikaa.

Tarja Ikävalko ajamassa ruumisvaunuja Siuntion hautausmaalla.