Tiistaipiiri

Tiistaipiiri senioreille kokoontuu Capellassa parillisten viikkojen tiistaisin 6.2. alkaen klo 10-12.

Pohdimme yhdessä Pyhän elementtejä sekä latinalaisen runoilijan Juvenaliksen (130-55 ekr.) toteamusta: ”Terve sielu terveessä ruumiissa!”. Alkuperäinen sisältö lienee kuulunut: ”Rukoilkaamme, että meillä olisi terve sielu terveessä ruumiissa!”.

Luvassa on kokonaisvaltaiseen hyvinvointiin liittyvää keskustelua maan ja taivaan väliltä, yhdessäoloa, kevyttä liikuntaa, käsillä tekemistä, laulua, naurua, musiikkia ja kahvitarjoilu. Kahvitarjoilu on ilmainen, vapaaehtoinen kahvimaksu kerätään 20.2. Tiistaipiirissä Yhteisvastuukeräyksen hyväksi.

Vetäjinä toimivat kirkkoherra Mirja Miettinen, kanttori Pami Karvonen, diakoni Mari Sarviaho ja seurakuntapastori Laura Hatakka.

Tervetuloa mukaan!

tiistaipiirin mainos

Tiistaipiirin tapaamiskerrat ja sisällöt keväällä 2024

• 6.2. klo 10-12 - Vesiaiheista musiikkia. Vetäjinä Pami Karvonen ja Mari Sarviaho.
  • 20.2. klo 10-12 - Rukous ja usko, ilonpilkahduksia elämässä. Vetäjinä Laura Hatakka ja Mari Sarviaho.
    • Vapaaehtoinen kahvimaksu Yhteisvastuukeräyksen hyväksi. Tilaisuudessa tehdään lakanoista sidostarvikkeita Ukrainaan sotarintamalle. Voit tuoda paikalle puhtaita, valkoisia lakanoita. Arja ja Jaakko Tuominen mukana kertomassa avustustyöstä, joka kohdistuu Ukrainaan rintamalle.
  • 5.3. klo 10-12 - Musiikkia ja elämän leipää. Vetäjinä Mari Sarviaho ja Pami Karvonen.
  • 19.3. klo 10-12 - Minna Canthin päivä. Musiikkia ja keskustelua tasa-arvosta ja vahvuuksista. Vetäjinä Pami Karvonen ja Mari Sarviaho.
  • 2.4. klo 10-12 - Pääsiäisyllätys! Toiveita ja niiden täyttymyksiä. Vetäjinä Mirja Miettinen ja Mari Sarviaho.
  • 16.4. klo 10-12 - Elämäsi arvot ja aarteet. Vetäjinä Laura Hatakka ja Mirja Miettinen.
  • 30.4. klo 10-12 - Vapun aatto! Sydämen puheita ja vapun viettoa kepeästi yhdessä. Vetäjinä Mirja Miettinen ja Mari Sarviaho.