Lapsia värikkäissä vaatteissa ryhmässä katsomassa jotain

Lapset ja lapsiperheet

Seurakunnassa on paljon tekemistä lapsiperheille. Päiväkerhoa pidetään Lugnetissa Siuntion kirkonkylässä, avointa päiväkerhoa Postillassa Siuntion asemalla, muskariperhekerho kokoontuu Capellassa Siuntion asemalla ja kesäperhekerhoa pidetään Lugnetin pihapiirissä Siuntion kirkonkylällä. Lapsiperheille suunnattuja jumalanpalveluksia ja perhetapahtumia järjestetään Siuntion kirkossa ja Capellassa muutaman kerran vuodessa.

Lapset oppivat leikkien. Leikin ja mielikuvituksen maailmassa lapsi kokee ja elää uudelleen kokemaansa. Perhekerhoissa lasten huoltajille varataan aikaa yhteiseen keskusteluun ja seurusteluun. Muskariryhmissä mennään syvemmälle laulun, rytmin, äänen ja liikkeen maailmaan.

Tervetuloa mukaan!

Seurakunnan lapsi- ja perhetyön kuulumisia sekä tietoa ajankohtaisista tapahtumista löydät myös instagramistamme!
 @siuntionsrk_lapset

lasten leikkilapioita pystyssä hiekkalaatikossa