Perheneuvonta

Apua parisuhteen ja perheen haasteisiin

Perheasiainneuvottelukeskukset

Siuntion suomalainen seurakunta on solminut sopimukset Länsi-Uudenmaan Perheasiain neuvottelukeskuksen sekä Kirkkonummen Perheasiain neuvottelukeskuksen kanssa. Keskusten tehtävänä on tukea ja auttaa parisuhteen ja perheen ongelmissa sekä elämän kriisitilanteissa. Auttaminen tapahtuu sielunhoidon ja terapeuttisen keskustelun avulla.

Asiakkaaksi hakeudutaan monista syistä, jotka voivat liittyä esimerkiksi parisuhteen eri vaiheisiin ja elämäntilanteisiin.

Asiakkaat voivat tulla joko yksin, parina tai perheenä. Perheasiain neuvottelukeskuksessa suoritetaan myös perheasiain sovittelua.

Perheneuvojilla on ehdoton vaitiolovelvollisuus. Asiakkaaksi voi hakeutua vaikka ei kuuluisi evankelis-luterilaiseen kirkkoon. Palvelut ovat maksuttomia.

Lue lisää tai varaa aika

Aikuiset pitävät käsistä kiinni