Kirkkokuoro Vox Petri

Kirkkokuoro Vox Petri toimii tällä hetkellä 14 laulajan naiskuorona. Kuoro harjoittelee maanantai-iltaisin klo 18.30 Siuntion kirkossa. Kuoro osallistuu messuihin säännöllisesti ja vierailee seurakuntalaisten keskuudessa mm. vanhainkodeissa.

Virkisty kuorolaulusta Siuntion Vox Petri -kuorossa!

Laulaminen yhdessä on hauskaa ja se ylläpitää kokonaisvaltaista hyvinvointia. Liittymällä Vox Petri -kuoroon sinulla on mahdollisuus löytää musiikin avulla yhteys omaan itseesi ja toisiin laulun harrastajiin. Kuoroa johtaa Siuntion suomalaisen seurakunnan kanttori Pami Karvonen. Kuoron ohjelmisto on monipuolinen. Tällä hetkellä laulamme mm. Leonard Cohenin, Karl Jenkinsin, Kimmo Hakolan ja Franz Schubertin musiikkia. Myös kuorolaisemme Sarita Vahtera on sanoittanut ja säveltänyt kuorolle oman teoksen. Kuoro on esiintynyt yhdessä mm. Johanna Rusanen-Kartanon, Georgij Babitzinin ja Sakari Kuosmasen kanssa. Olet sydämellisesti tervetullut laulamaan Vox Petri -kuoroon! Kuoron löydät harjoittelemassa Siuntion Pyhän Pietarin kirkossa maanantaisin klo 18.30–20.00. Joka toinen maanantai ennen harjoituksia klo 17.45–18.15 voit halutessasi ilahduttaa laululla Hoivakoti Sigridin asiakkaita muiden kuorolaisten kanssa. Kuorolaulu virittää mielen ja kehon. Se tempaa sinut toiseen maailmaan pois arjen ympyröistä. Tule mukaan laulamaan itsesi ja muiden iloksi!

Lisätietoja toiminnasta saat kanttori/kuoronjohtaja Pami Karvoselta ja kuoron Facebook-sivuilta.

Kuorolaisia flyygelin äärellä