Haudat

Ajan mukaisesti myös Siuntion kirkon sisälle, lattian alle haudattiin paljon ihmisiä. Hautapaikka kirkon lattian alla oli kuitenkin kallis ja näin ollen kenellä tahansa ei ollut varaa tulla haudatuksi kirkon lattian alle. Muu väestö haudattiin kirkon ympärillä olevalle hautausmaalle.

Vanhin kirkon sisällä oleva hauta kuuluu Sjundbyn linnan omistaneelle Tottien suvulle. Hauta sijaitsi kuorissa, jossa on yhä edelleen nähtävissä tämän haudan hautakivi lattiassa. Muita kuorissa sijainneita hautoja olivat muun muassa Suitian, Mörsbackan, Störsvikin ja papiston haudat.

Tämän lisäksi hautoja sijaitsi myös kirkon keskikäytävällä, jossa esimerkiksi Myransin hauta sijaitsi.

Kirkkoon hautaamisesta luovuttiin vuoden 1807 piispanvierailun jälkeen. Tällöin myös Sjundbyn hauta tyhjennettiin ja uudelleentäytettiin. Haudasta nostettiin Flemingin ja Creutzin suvuin vaakunoin koristeltu kupariarkku, joka siirrettiin Sjundbyhyn ja uudelleenhaudattiin linnan puutarhaan.